Fashion

Här sitter jag och letar efter lite klädinspiration. Har ni tips på några bra modebloggar? Nu när våren börjar komma och det börjar bli varmare känner jag för att klä mig fint. På vintern lever jag i hoodies. På vinter bryr jag mig inte ett skit om hur jag ser ut , jag vill bara att tiden ska gå. 

Kläder från HM som jag vill ha :




Tänk er denna till mörka tajta byxor / tights!!





Supersöta ! Passar till en middag eller vad som helst igentligen. Om jag hade den vita skulle ja matcha med några färgade klackar  + massa smycken.





Starka färger är snyggt !!


Kommentarer
Postat av: Stella

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 15:42:57
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: My

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 06:47:37
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0